top of page
Szukaj

Powrót do tworzenia


Zastanawiałam się długo jak rozpocząć pisanie tego posta. W końcu jakiś czas mnie tu nie było. Po pierwsze bardzo dziękuję wszystkim, którzy do mnie pisali, czy to na blogu, na Facebooku, czy e-mailowo. Dziękuję za wszystkie polubienia postów i ich udostępnianie.


Niesamowite jest to jak powiększyła się grupa odbiorców na FB, blisko 14 tys. obserwujących! Wszystko rosło na tym, co zbudowałam wcześniej. To Wasza aktywność, w tym stale otrzymywane wiadomości, pytania, podziękowania i prośby o więcej dały mi motor do dalszego działania. Bardzo za to wszystko dziękuję! :*


W pewnym momencie w moim życiu wydarzyło się wiele rzeczy jednocześnie i zabrakło czasu na tworzenie tego miejsca. Bardzo tęskniłam i wracam. Już nie mogę doczekać się tego co przed nami.


Z czym do przodu? Na tą chwilę jest nowe logo, nowy wygląd strony i bloga oraz profil na Instagramie.

Strona jest nadal w budowie. Po opublikowaniu zweryfikuję czy wszystko gra. Przepraszam, za ewentualne błędy, czy puste strony. Na szczęście jest czym je zapełniać :)


Dziękuję, że cały czas byliście ze mną. Zachęcam do obserwowania profilu na Instagramie @edukacja_z_pomyslem. Zaglądajcie na bloga, obserwujcie Facebooka fb.me/edukacjazpomyslem i czytajcie e-maile z subskrypcji. Zapraszam do korzystania z materiałów.


Uff...jakoś poszło. "Pierwszy" nowy wpis mam już za sobą ;)


Pozdrawiam serdecznie

Renata


44 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page