top of page
Szukaj

Dyplomy i wkładki do książek na zakończenie roku szkolnego



Przygotowałam dla was szablony dyplomów i wkładek do książek na zakończenie roku szkolnego. Każdy wzór dyplomu przygotowany jest w dwóch wersjach, w formacie A4 i mniejszym A5, aby bez problemu zmieścił się w książce.

Przygotowane zostały również wersje dyplomów, w których nie trzeba odmieniać nazwisk. To znacznie ułatwi i skróci czas wypisywania dyplomów.



Wybierz wzór, który najbardziej ci odpowiada.



Dyplom ukończenia klasy 1, 2 lub 3



Na pamiątkę ukończenia klasy 1, 2 lub 3




Dyplom wzorowego ucznia i uczennicy



Dyplom na pamiątkę ukończenia klasy



Na pamiątkę ukończenia klasy


Sposoby płatności

1. Szablony dyplomów możesz zakupić bezpośrednio ze strony klikając przycisk

KUP TERAZ. Materiał w postaci pliku cyfrowego PDF do samodzielnego wydruku

otrzymasz automatycznie na podany adres e-mail. Tu zapłacisz KARTĄ lub za pomocą

transakcji PayPall.

2. Możesz również zamówić szablony płacąc PRZELEWEM TRADYCYJNYM. W tym celu

napisz do mnie wiadomość prywatną z nazwą pliku, który cię interesuje (poprzez

aplikację Messenger, korzystając z formularza w zakładce KONTAKT lub wysyłając

wiadomość e-mail na adres: edu.zpomyslem@gmail.com) ja prześlę Ci dane do

przelewu, a plik PDF otrzymasz na podany adres e-mail od razu po przesłaniu

potwierdzenia przelewu.



Aby nabyć szablon dyplomu wystarczy kliknąć link poniżej.

Jeśli chcesz docenić moją pracę, zostaw po sobie ślad. Możesz kliknąć serduszko w prawym dolnym rogu posta, albo napisz jakiś miły komentarz na dole strony.

KUP SZABLON DYPLOMU ---> TUTAJ


 

Ważne!

Przed wydrukiem zajrzyj do pliku i zobacz co się w nim znajduje, aby zaplanować, które strony i w jakiej ilości należy wydrukować.

 

WARUNKI UŻYTKOWANIA:

Materiał przeznaczony do użytku osobistego i / lub w jednej klasie.

Nie możesz udostępniać tego materiału, ani żadnych jego pojedynczych plików jako własnych.

Wykorzystując moje materiały musisz użyć mojego logo lub linku do mojego bloga.

Możesz udostępnić zdjęcie lub okładkę tego produktu na

Pinterest, blogu lub w innych mediach społecznościowych, ale proszę dołącz link do mojego bloga: https://eduzpomyslem.wixsite.com/123pomyslnaedukacjehttps://eduzpomyslem.wixsite.com/123pomyslnaedukacje

15 016 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page