top of page
Szukaj

Poznajmy się! Profil ucznia

Arkusz "Mój profil na Facebooku" to świetna zabawa i okazja do integracji zespołu klasowego.




Masa zabawy zaczyna się przy uzupełnianiu zakładki "Liczby o mnie", kiedy uczniowie zaczynają liczyć stan swojego uzębienia lub co zabawniejsze liczbę zębów kolegi.



Na koniec wszyscy wymieniają się zaktualizowanymi profilami, a chętni pozostawiają dowolny komentarz. Dobrej zabawy!


Aby pobrać plik wystarczy kliknąć pobieranie pliku poniżej.

Jeśli chcesz docenić moją pracę, zostaw po sobie ślad. Możesz kliknąć serduszko w prawym dolnym rogu posta, albo napisz jakiś miły komentarz na dole strony.


Plik "Mój profil na FB"

Poznajmy sie- Moj profil na Facebooku- E
.
Download • 550KB

 

WARUNKI UŻYTKOWANIA:


Materiał przeznaczony do użytku osobistego i / lub w jednej klasie.

Nie możesz udostępniać tego materiału, ani żadnych jego pojedynczych plików jako własnych.

Wykorzystując moje materiały musisz użyć mojego logo, konieczne jest również udostępnienie linku do mojego bloga.


Możesz udostępnić zdjęcie lub okładkę tego produktu na Pinterest, blogu lub w innych mediach społecznościowych, ale proszę dołącz link do mojego bloga: https://eduzpomyslem.wixsite.com/123pomyslnaedukacjehttps://eduzpomyslem.wixsite.com/123pomyslnaedukacje

1700 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page