top of page
Szukaj

Napis na Dzień Ziemi


Dekoracja sali - Girlanda z napisem "22.04. DZIEŃ ZIEMI".

Do pobrania plik z gotowym napisem, z proporczykami w wersji kolorowej.







Dodatkowo można pobrać plik z pojedynczymi proporczykami w formacie PNG (przezroczyste tło) w wersji kolorowej, do zaprojektowania własnego napisu.

Pliki zostały skompresowane do folderu ZIP. Po pobraniu wystarczy wyodrębnić je w dowolnym miejscu na swoim komputerze.



Aby pobrać plik wystarczy kliknąć link poniżej.

Jeśli chcesz docenić moją pracę, zostaw po sobie ślad. Możesz kliknąć serduszko w prawym dolnym rogu posta, albo napisz jakiś miły komentarz na dole strony.

NAPIS "DZIEŃ ZIEMI" ---> KLIKNIJ TUTAJ

PROPORCZYKI W FORMACIE PNG ---> KLIKNIJ TUTAJ


Ważne!

Przed wydrukiem zajrzyj do pliku i zobacz co się w nim znajduje, aby zaplanować, które strony i w jakiej ilości należy wydrukować, żeby twoja girlanda wyglądała świetnie.


 

WARUNKI UŻYTKOWANIA:

Materiał przeznaczony do użytku osobistego i / lub w jednej klasie.

Grafika nie może być jednak samodzielna i musi zostać włączona do zasobu lub innego materiału edukacyjnego.

Nie możesz udostępniać materiału, ani pojedynczych plików jako własnych.

Wykorzystując moje materiały musisz użyć mojego logo, konieczne jest również udostępnienie linku do mojego bloga.


Możesz udostępnić zdjęcie lub okładkę tego produktu na

Pinterest, blogu lub w innych mediach społecznościowych, ale proszę dołącz link do mojego bloga: https://eduzpomyslem.wixsite.com/123pomyslnaedukacjehttps://eduzpomyslem.wixsite.com/123pomyslnaedukacje



 

3805 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page