top of page
Szukaj

Ty też masz moc superbohatera?


#nauczyciel #dzieńnauczyciela #świętoedukacjinarodowej

Z okazji Dnia Nauczyciela wszystkim Nauczycielom, Pedagogom i Wychowawcom życzę dużo szczęścia, radości i satysfakcji z wykonywanej pracy.



 

Może w Dniu Nauczyciela, może na koniec roku szkolnego, a może przy innej okazji wykorzystacie kartę "MOJA PANI NAUCZYCIELKA". Przygotujcie się, może być zabawnie.



Do wykorzystania dwie wersje, kolorowa i czarno-biała.

Jeśli chcesz pobrać darmowy plik "MOJA PANI NAUCZYCIELKA", kliknij TUTAJ.

 

Typ pliku:

Plik dokumentu PDF (Adobe Acrobat)

Upewnij się, że masz aplikację do otwierania tego typu plików przed pobraniem i/lub zakupem.

Zachęcam do podzielenia się zdjęciem uzupełnionych kart. Ciekawa jestem jak to wyjdzie u Was.


 

Jeśli zainteresował cię mój wpis i doceniasz moją pracę, nie zapomnij podzielić się nim ze znajomymi, kliknij serduszko, albo napisz jakiś miły komentarz.


282 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page